کیف رو با چی ست کنم؟

کیف رو با چی ست کنم؟

کیف ها عنصری تقریبا جدا ناشدنی از استایل روزمره هر خانم خوشپوشی است. هنگام انتخاب یک کیف دستی، فاکتورهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد تا مطمئن شوید که این کیف تحسین‌ها را به سمت استایل شما برمی انگیزاند که یکی از آنها رنگ کیف می‌باشد زیرا باید با لباسی که می‌پوشید مطابقت داشته باشد یا در تضاد باشد. اندازه نیز مهم است، مثلا یک کیف بزرگ برای اندام های کوچک مناسب و بالعکس. سبک کیف را نیز باید در نظر گرفت، یک لباس رسمی با یک کوله پشتی اسپرت کامل نمی‌شود! اگر هنگام انتخاب کیف دستی همه این عوامل را در نظر بگیرید، مطمئن باشید که اکسسوری مناسب برای هر لباسی را پیدا خواهید کرد.

برای خرید کیف سوزن دوزی از تک آرینا، روی لینک کلیک کنید.

ست کردن کیف دستی با کفش

اعتراف میکنم که تا چند سال پیش زندگی ساده‌تر بود! برای تطبیق اکسسوری‌ها، فقط باید از یک قانون طلایی پیروی می‌کردیم؛ کیف را با کفش جفت کنید. اما زمانه تغییر کرده و امروز آزادی در سبک و انتخاب آیتم‌ها ترند است. خوشبختانه، برخی قوانین نانوشته می‌تواند به ما کمک کند تا ظاهر خود را با ترندهای جدید بهتر هماهنگ کنیم. البته که یادتان باشد مانند هر چیز دیگری افراط و تفریط در انتخاب آزادانه آیتم‌ها صرفا به استایل شما آسیب می‌رساند. در اینجا برخی نکات مهم در هماهنگ کردن کیف دستی و کفش را بیان می‌کنیم.

1. کیف و کفش همرنگ؟ یک انتخاب کلاسیک

قوانین مد تغییر کرده است؛ امروزه، الزام به پوشیدن کفش و کیف‌های همرنگ از بین رفته اما با این حال، کلاسیک بودن هرگز انتخاب اشتباهی نخواهد بود... اگر لباسی با رنگ روشن می‌پوشید، ترکیب رنگ کلاسیک بین کفش و کیف را انتخاب کنید. انتخاب محتاطانه اکسسوری‌ها به خود لباس‌های شما اجازه می‌دهند تا برجسته‌تر شوند و بیشتر جلب توجه کند . مثلا اگر لباس قرمز، آبی برقی یا ارغوانی را انتخاب می‌کنید، آن را با کفش و یک کیف به رنگ‌های صورتی پودری، بژ، خاکستری یا دیگر رنگ‌های خنثی تکمیل کنید.

2. سراغ کنتراست بروید: کیف و کفش با رنگ‌های مختلف

امروزه کیف و کفش لزوماً نباید آینه یکدیگر باشند. نیازی به هماهنگی رنگ، بافت یا پارچه نیست. اگر تضاد رنگ بین کیف و کفش را انتخاب کنید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب کردن خواهید داشت. به تخیلتان اجازه دهید تا انواع استایل‌های مختلف فرضی را ایجاد کند! مطمین باشید آن چیزی که شما را متفاوت میکند همین خلاقیت و سلیقه شخصی شماست. ااکسسوری های متضاد آمده اند برای احیای لباس‌های ساده و تک رنگ و خارج کردن آن‌ها از یکنواختی! مثلا چرا یک جفت کفش آبی براق را با یک کیف زرد لیمویی ست نکنید؟ با اکسسوری‌های متضاد، می‌توانید حتی به ظاهر لباس‌های آرام و رسمی خود، حس هیجان و زنده بودن بدهید.

3. کیف و کفش با لگوهای هماهنگ

با پارچه‌های طرح دار چگونه رفتار کنیم؟ اگر ترکیب کیف و کفش شامل مواد تزئین شده با الگوهای مختلف یا حتی سوزن دوزی های دستی باشد چه باید کرد؟ به یاد داشته باشید که کنتراست (تضاد) در این دوره از مد یک ارزش ثابت شده در هر استایلی می‌باشد اما در عین حال، اکسسوری‌ها باید روایتی منسجم (خواه هماهنگ باشد یا ناهماهنگ) را نیز ایجاد کرده و یک ارتباط معنایی حداقلی با یکدیگر داشته باشند. بنابراین، اگر تصمیم گرفتید دو پترن مختلف را با هم ترکیب کنید، مطمئن شوید که پایه رنگی یکسانی دارند تا کل استایل شما یکدست شود. در عین حال، کیف و کفش با پترن‌های هماهنگ در مرکز توجه قرار می‌گیرد. برای حفظ تعادل ظاهر، به دنبال رنگ‌های خنثی و نه چندان نه چندان پرزرق و برق باشید تا استایلی شیک به شما تحویل بدهد.

4. نحوه ترکیب کیف و کفش: هرگز فصل ها را با هم ترکیب نکنید

مد و فشن زمانی که بین کیف و کفش کمی تضاد است آن را دوست دارد. با این حال، وقتی صحبت از تضادها می شود، باید مرزهایی را تعیین کنیم. تضاد رنگ‌ها، الگوها و بافت‌ها سرگرم کننده است، اما کیف و کفش باید متعلق به یک فصل باشد.

مطالعه بیشتر: کت سوزن دوزی با چی ست میشه

ست کردن کیف دستی با شلوار

با وجود اینکه امروز دستمان برای ست کردن آیتم‌ها بسیار بازتر از گذشته می‌باشد، اما انواع کیف‌هایی وجود دارند که با یک مدل شلوار بهتر ترکیب می‌شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا به شما بگوییم بسته به نوع شلوار چه کیف‌هایی را با شلوارتان ترکیب کنید. اگرچه ممکن است اینطور به نظر نرسد، اما تنوع کیف و شلوار واقعا زیاد است و ممکن است باعث سردرگمی شما در انتخاب‌هایتان شود!

1. شلوار جین گشاد را با کیف کراس بادی ترکیب کنید

اولین توصیه در میان این نکات برای ست کردن آیتم‌هایتان، ترکیب شلوار گشاد با کیف کراس بادی است. شلوار جین گشاد چند فصلی است که سلطنت دنیای مد را در دست گرفته اما جالب اینکه این نوع شلوار بارها و بارها مد شده و همیشه محبوبیت چشمگیری در بین جوانان پیدا کرده است و تقریبا همیشه کسانی را میبینید که آن‌ها را استفاده می‌کند. بنابراین توصیه ما برای این نوع شلوارها، کیف کراس بادی می‌باشد..

ست کردن کیف دستی با کفش

2. شلوار پالازو را با یک کیف کلاچ زیبا هماهنگ کنید

توصیه دوم به ما می‌گوید که می‌توانید شلوار پالازو را با کیف کلاچ ترکیب کنید. این شلوارها که اخیرا برای عروسی تا مهمانی‌های شبانه و حتی دورهمی‌های دوستانه مد شده اند، نیاز به کیف دستی دارند. اگر می‌خواهید هنگام ترکیب کیف با این شلوار به درستی عمل کنید، باید به سراغ کیف کلاچ بروید. کیف‌های کلاچ تک آرینا به همراه انواع سوزن دوزی های سنتی مثل بلوچ دوزی، می‌تواند انتخاب جذاب و جسورانه‌ای برای تکمیل استایلتان باشد.

کیف رو با چی ست کنم؟

4. شلوار اسکینی با کیف دستی بولینگ استایل می شود

هر چند که به نظر میآید شلوارهای اسکینی جای خود را به شلوارهای گشادتر داده‌اند، اما اگر از علاقه مندان به استایل‌های فیت هستید، همواره می‌توانید آن را با کیف‌های دستی "بولینگی"استایل کنید. یک شلوار اسکینی با ترکیب با این دسته از کیف‌ها نوعی تعادل را به استایل برمی‌گرداند و از آنجایی که با یک کیف معمولا سایز بزرگ روبه رو هستیم می‌توانیم با ایجاد تضاد جذابیت را به استایل خود بازگردانیم. جالب است بدانید این کیف از کیف‌های ورزشی کلاسیک که برای بولینگ استفاده می‌شود، الهام گرفته شده است.

ست کردن کیف دستی با شلوار

ست کردن کیف دستی با دامن

دامن یکی از آیتم‌هایی است که همواره تاکید بر روی زنانگی (یا در برخی موارد دخترانه بودن) استایل شما دارد پس هدف اصلی ما از ست کردن کیف با دامن‌های مختلف این است که سر راه انتقال این پیام قرار نگرفته و تا جایی هم که ممکن است کمک کرده باشیم. برای استایل کردن کیف با دامن ما به شدت دامن‌های پلیسه را برای تابستان پبشنهاد می‌کنیم که در کنار خنک بود بسیار شیک و دلربا می‌باشند. به طور کلی نکات و ریزه کاری‌های بسیار زیادی در مورد استفاده هم زمان دامن پلیسه و کیف دستی می‌توان لیست کرد که به احتمال زیاد سرتان را به درد میآورد اما ما در اینجا می‌خواهیم همه این نکات را در یک جمله طلایی خلاصه کنیم! و آن این است که :(همواره بر اساس موقعیت، استایلتان را تکمیل کنید.) کیف‌های دستی متنوعی را می‌توان با دامن استفاده کرد اما مثلا اگر به دنبال یک ظاهر شیک و رسمی برای محیط‌های رسمی‌تر هستید، استفاده از کیف‌های دستی چرم و کوچک و یا حتی کلاچ را پیشنهاد می‌دهیم.

ست کردن کیف دستی با دامن

اگر استایل‌های روزمره تر اما همچنان شیک و با وقار را در نظر دارید، می‌توانید با انتخاب کیفی با رنگ یا پترن مشابه دامن، جلوی جلب توجه دامن خود را نگیرید (یادتان باشد که دامن پلیسه به خاطر پلیسه‌های خود یکی از انواع آیتم‌های پر جزییات حساب می‌شود)

ست کردن کیف دستی با دامن کیف رو با چی ست کنم؟

یا اینکه می‌توانید به سیم آخر زده و استایل‌های ماکسیمال با تضاد رنگ‌های جذاب را انتخاب کنید.

ست کردن کیف دستی با کفش، شلوار و دامن

نتیجه گیری

هر آیتمی را که برای پوششتان انتخاب کنید مهم نیست! تا زمانی که بتوانید بین عناصر اصلی پوششتان و اکسسوری‌هایی مثل کیف دستی هارمونی و هماهنگی بصری ایجاد کنید، قطعا از بسیاری از کسانی که به راحتی از کنار فلسفه هر انتخاب خود می‌گذرند خوش پوش تر بوده و توجه بیشتری به خود جلب خواهید کرد. توجه کنید که کیف‌های خاص و جذاب تک آرینا در انواع مدل‌ها و پترن‌ها و رنگ‌ها، آمادگی تکمیل استایل شما به بهترین نحو را داشته تا همیشه در نگاه دیگران، شیک و جذاب به نظر برسید.