انواع كيف رافيا و نحوه استايل كردن آن

انواع كيف رافيا و نحوه استايل كردن آن

وقتی به کیف های تابستانی فکر می کنیم، کیف های رافیا در صدر لیست قرار می گیرند. چرا؟ چون این کیف ها به ما احساس ساحلی و تابستانی منتقل می‌کنند اما در عین حال همچنان بسیار شیک و کلاسیک به حساب می‌آیند. جذابیت کیف رافیا در زیبایی طبیعی آن نهفته است. مواد اولیه لازم برای تولید این منسوجات از درخت نخل استوایی رافیا سرچشمه می گیرد و بافت منحصر به فرد و رنگ های خنثی این نخ ها به آن جذابیتی از جنس طبیعت می بخشد که بدون زحمت خاصی با هر پالت رنگی ترکیب می شود.

جالب‌تر اینکه این مدل کیف ها دیگر فقط برای استراحت در ساحل نیست! کیف‌های رافیا هم در استایل ‌های کژوآل روزمره و هم در ست های شیک و خاص برای خود جا دست و پا کرده‌اند. در چند ماه گذشته، شاید متوجه شده باشید که کیف‌های رافیا را می‌توان همه جا پیدا کرد! و البته دلیل خوبی هم پشت این ترند جدید وجود دارد. آن‌ها بافت و حس طبیعی را به لباسی اضافه می‌کنند که می‌گوید (من اهل مد هستم، اما خیلی تلاشی برای به چشم آمدن نمیکنم).

نخ رافیا به دلیل استحکام و انعطاف پذیری خود شناخته شده که آن را به یک ماده اولیه عالی برای ساخت کیف تبدیل می کند. به علاوه، این نخ ها یک منبع طبیعی تجدیدپذیر هستند، پس می‌توان با خیال راحت از آنها استفاده کرد. در ادامه با فروشگاه صنایع دستی تک آرینا همراه باشید تا شما را با انواع کیف‌های رافیا و نحوه استایل کردن آن‌ها آشنا کنیم.

 

برای خرید کیف سوزن دوزی از تک آرینا، روی لینک کلیک کنید.

انواع كيف های رافيا

کیف‌های رافیا در انواع شکل‌ها، اندازه‌ها و سبک‌ها عرضه می‌شوند، به این معنی که پیدا کردن کیف مناسب برای شما آسان است! در اینجا خلاصه ای از انواع اين كيف هاي زيبا و كاربردی آمده است:

کیف های بزرگ رافیا (Tote Bags)

این کیف‌های جادار برای سفرها، خرید یا گردش های ساحلی ایده آل هستند. مثل بقيه آيتم‌های ساخته شده از نخ رافيا اين كيف‌ها به لباس‌های شما حسی طبیعی و شیک می‌بخشند و فضای زیادی را برای همه لوازم ضروری شما فراهم می‌کنند.

کیف های بزرگ رافیا (Tote Bags)

کیف های کلاچ رافیا (Clutch Bags)

برای موقعيت‌هايي که نیاز به اکسسوری‌های ظریف‌تر و پیچیده‌تری داريد، کلاچ رافیا يكي از بهترین گزینه‌هاست. این کیف کوچک‌ و اغلب مستطیلی، اندازه ایده‌آل برای حمل وسایل ضروری شب شما مانند تلفن، کیف پول و لوازم آرایشی را دارد. کلاچ رافیا می تواند بدون زحمت سطح استايل هاي رسمي شما را بالا ببرد.

برای مثال تصور كنيد كه اين كلاچ‌های خاص و جذاب را با يك لباس شب مشکي یا یک دست کت شلوار رسمی، همراه كنيد. چه شود !!! زیبایی کلاچ رافیا این است که بافت و جذابیت خاصي را به یک استايل رسمي يا مجلسی می‌بخشد، بدون نیاز به درخشش و در چشم زدن (مانند پولک ها و بدلیجات) که ما معمولاً آن را با لباس‌های رسمی ست می‌کنیم.

 

مطالعه بیشتر: کیف رو با چی ست کنیم؟

کیف های کلاچ رافیا (Clutch Bags)

کیف های کراس بادی رافیا (Crossbody Bags)

این کیف‌های همه کاره با هر استایلي به راحتی ترکیب می‌شوند. بيشتر این کیف‌ها وزن سبک تری نسبت به همتایان چرمی خود دارند، بنابراین هنگام استفاده كردن از آن‌ها، هر گرم مي‌تواند بين استفاده طولاني مدت‌تر و راحت‌تر در موقعيت‌های روزمره تفاوت ایجاد کند. چه برای یک روز معمولی، یک تعطیلات ساحلی یا یک ماجراجویی با دوستانتان در شهر بيرون بروید، کیف رافیا می‌تواند یک اکسسوری شیک و مفید برای تکمیل ظاهر شما باشد.

کیف های کراس بادی رافیا (Crossbody Bags)

استايل كردن كيف‌های رافيا برای موقعيت‌های مختلف

استايل هاي كژوال و كيف هاي رافيا

این کیف ها با رنگ های خاکی خود به خوبی مکمل یک لباس تابستانی ساده و خنك هستند. و به دلیل رنگ خنثی اي كه دارند، تقريبا با همه چیز ست می شود، براي مثال آنها را با یک جفت صندل راحت و در عین حال شیک بپوشيد تا در عين تجربه يك حس خنك تابستانی، بسيار خاص و جذاب به نظر برسيد.

استايل هاي شيك (يا اداری) و کیف های رافیا

این کیف ها می توانند چرخشی منحصر به فرد را به ظاهر اداری معمولي شما اضافه کنند. کیف رافیا با رنگ خنثی را ميتوانيد با کت و شلوار مورد علاقه خود ست کنید. این ترکیب ظاهری مدرن به لباس حرفه ای شما می بخشد. برای هماهنگی با فضای اداری و کت و شلوار، کیف بافتی با بافتي(texture) ساختارمندتر و منظم تر را انتخاب کنید، مثلا کیف های بوهو را برای استايل‌های غیر رسمی و كژوآل تر ذخیره کنید.

 

مطالعه بیشتر: چگونه یک استایل هنری بزنیم؟

نكته نهايي براي استايل كردن كيف هاي رافيا

مراقبت از تعادل در استايل

وقتی نوبت به استفاده از کیف‌های رافیا در استايل می‌رسد، حتما به حضور تعادل بين آيتم‌ها فکر کنید. بافت جذاب رافيا را می‌توان به طرز شگفت انگیزی با آيتم‌هایی با جنس يكدست‌تر مانند ابریشم، ساتن یا چرم به تضاد و تعادل رساند. به طور مشابه، رنگ‌های خنثی آن باعث می‌شود که رنگ‌های پر جنب و جوش لباس شما بيشتر به چشم بيايند. البته هميشه می‌تواند فضایی هماهنگ با ظاهری آرام‌تر و تک رنگ (monochrome) ایجاد کرد.

استايل كردن كيف‌های رافيا برای موقعيت‌های مختلف

نتيجه گيري

در حالی که همه ما از کیف های رافیا حس و حالي تابستاني مي‌گيريم، اما اين كيف‌ها بسیار متنوع هستند و می‌توانند با لباس‌های پاییزه و زمستانه شما (بسته به محل زندگی) نيز استايل شوند. رنگ‌های خنثي (خاکی) کیف‌های رافیا با پالت‌های رنگی پاییزی و زمستانی به طرز شگفت‌انگیزی جذاب می‌شود و آن‌ها را به یک اکسسوری براي تمام طول سال تبدیل می‌کند. پس اگر فكر مي‌كنيد با هزينه كردن برای اين اكسسوری يک سرمايه گذاری سه ماهه انجام خواهيد داد و به هزينه آن نميارزد، براي خودم لازم ميدونم كه تقاضا كنم دوباره فكر كنيد، يا صبر كنيد تا بقيه خانم‌های خوشپوش از اين آيتم جذاب در استايل‌های پاييزه و زمستانه خود استفاده كنند تا متوجه ميزان كاربردی بودن اين كيف‌های جذاب شوید.